نمایشگاه خوشنویسی و نقاشیخط خم غدیر در نگارخانه فانوس
ایران برخلاف ترکیه همچنان در ادوار گوناگون هنری، اقتدار خود را در عرصه خوشنویسی حفظ کرده است و تنها در دوران پهلوی در این هنر دچار افولی مقطعی شد و اکنون که در جایگاه قابل قبولی است، نیازمند به ایجاد ارتباط و تعامل هنری با دیگر کشورهای اسلامی در هنر خوشنویسی است.
هنرمند طراحی خط اظهار کرد: اغلب آثار خوشنویسی به ویژه آنهایی که به مفاهیم دینی و ارزشی میپردازند در فضای دوبُعدی طراحی و اجرا شدهاند و برای استفاده از آنها در قالب گرافیک محیطی به منظور آذینبندی مذهبی نیاز به طی فرایندی دارند و به طور مثال باید پیرامون آنها فضاسازی صورت گیرد.
استاد علی شیرازی گفت: عدهای که آثار و مفاخر هنری ایران را زیر سوال می برند، در حال تخریب هنر کشور در مجامع بینالمللی هستند.